dinsdag 23 oktober 2012

Flux de Bouche

Ik heb niet al te vaak een optreden in de ochtend maar 17 oktober was ik welkom bij De Zonnebloem afdeling Leidschendam/Stompwijk…Ze hadden een prachtige locatie gescoord: de golfclub Pitch & Putt. Niet de eerste keer dat ik het meemaak, een optreden in een Tiger Woods ambiance maar meestal is de gastvrijheid maximaal, de ruimte reuze gezellig, het eten prima de luxe…
Een goedgevulde zaal (ruim 100 personen), een aantal mensen die mij herkenden van mijn optredens in Schoorwijck…Enfin, het liep allemaal gesmeerd…
Naast de voorzitster zat een wat oudere vrouw. Of de voorzitster zat naast deze oudere vrouw. Tis maar hoe je het bekijkt. Ze zat zichtbaar te genieten. En ze merkte wat op richting de voorzitster. Nu heb ik uitstekende oren en ik was nieuwsgierig naar wat ze over mij te zeggen had… “Wel “ zei ze “ik zei tegen de voorzitster dat u over een aardige flux de bouche beschikt” Nou heb ik gelukkig flink wat jaartjes Frans gehad op de HBS dus ik wist wat ze ermee bedoelde…U ook? Mocht u de betekenis niet kennen dan kom ik het u nog wel eens persoonlijk uitleggen. Maar trek daar maar wel een kwartiertje voor uit…Ik ben namelijk behoorlijk welbespraakt….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten